PYRAMID NOVA OFFICE
Pyramid Nova Office är ett enkelt affärssystem som är helt molnbaserat och innehåller funktioner för att administrera företaget och samtidigt ha bra översikt över hur verksamheten på hur ditt företag mår.
Har du arbetat med ett affärssystem tidigare är det enkelt att komma igång med Nova Office.
Pyramid Nova Office innehåller grundmodulerna:
- Fakturering
- Fakturaarkiv
- Leverantörsreskontra
- Giroutbetalning
- Redovisning
- Redovisning Plus
- E-faktura kund
- E-faktura leverantör
- Behörighet
- Statistik
- Phone Edition
- Attestering
Det finns fler moduler som tillägg utöver ovanstående.
Pyramid Nova Office har förutom de självklara funktionerna även smarta funktioner såsom förskottsfakturering, hantering av rotavdrag och rutavdrag, betalningsprioriteringar, skicka EDI-fakturor, fakturor som PDF via e-post, kalender i CRM-systemet, arbeta mobilt med diverse funktioner.
Upptäck NOVA Office
Kom igång med ditt Nova Office som bidrar till valbarhet och effektiv arbetsgång.
Pyramid Nova Office
Nova Office är det senast tillkomna programmet och lanserades 2023. Förutom de självklara ekonomifunktionerna finns det en hel del valbara kraftfulla funktioner som skapar både flexibilitet och ger dig kontroll på hur företagets ekonomi utvecklas.
Jag, Tommy Spindel, eller någon av mina kollegor visar gärna programmet, kontakta oss om du är nyfiken och vill prata eller om du vill se Pyramid Nova Office.