PYRAMID NOVA OFFICE

Pyramid Nova Office är ett enkelt affärssystem som är helt molnbaserat och innehåller funktioner för att administrera företaget och samtidigt ha bra översikt över hur verksamheten på hur ditt företag mår.

Har du arbetat med ett affärssystem tidigare är det enkelt att komma igång med Nova Office.

Pyramid Nova Office innehåller grundmodulerna:

Det finns fler moduler som tillägg utöver ovanstående.

Pyramid Nova Office har förutom de självklara funktionerna även smarta funktioner såsom förskottsfakturering, hantering av rotavdrag och rutavdrag, betalningsprioriteringar, skicka EDI-fakturor, fakturor som PDF via e-post, kalender i CRM-systemet, arbeta mobilt med diverse funktioner.

Nyttodata Novaoffice

Upptäck NOVA Office

Kom igång med ditt Nova Office som bidrar till valbarhet och effektiv arbetsgång.

Affärssystemet med de ekonomiska basfunktionerna som är perfekt för det lilla företaget Pyramid Nova Office är helt molnbaserat fakturering fakturaarkiv leverantörsreskontra giroutbetalning

Pyramid Nova Office

Nova Office är det senast tillkomna programmet och lanserades 2023. Förutom de självklara ekonomifunktionerna finns det en hel del valbara kraftfulla funktioner som skapar både flexibilitet och ger dig kontroll på hur företagets ekonomi utvecklas.

Jag, Tommy Spindel, eller någon av mina kollegor visar gärna programmet, kontakta oss om du är nyfiken och vill prata eller om du vill se Pyramid Nova Office.

Trustpilot
Rulla till toppen